torsdag 25 oktober 2012

Nybadad och nya blommor !



                                                    Hej Hej !!
Alltså detta är ju verkligen envägskommunikation (finns ens det ordet ?), jag bara häver ur mig utan att behöva vänta på svar från er, jag kan babbla på hur jag vill, och om vad jag vill, och hur länge jag vill...ungefär som när jag pratar med mannen, haha !! Tills han får sår i öronen ! Men han gillar det..tror jag !
Här hemma fixar vi med allt möjligt idag, städar kylen och pyntar lite med blommor och pumpor. Har hunnit med ett dopp i badkaret oxå, har en treåring som absolut inte vill duscha eller bada, så  idag kom jag på att det kanske blir roligare om mamma oxå plaskar lite ! Ja, det gick riktigt bra, eller så får han mer mardrömmar nu haha ! Fattar inte varför han inte vill, han älskade ju att bada så länge det var i den lilla bebisbaljan. Men han får ju inte plats i den längre, och tydligen är det skitläskigt att duscha i badkaret, eller är det "bara" lite trots, jaja idag är han ren i alla fall ! Ha en underbar dag och glöm inte att jag tycker om er alla, även om jag inte vet vilka ni är (jo, nån vet jag !!) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar