fredag 19 oktober 2012

Huvudrollen !!



Hallå hallå !!
Jamen hur lätt är det att försöka ta en normal bild på sig själv ? Har alla andra snyggobloggare en egen fotograf eller ? Jaja, ni får nöja er med amatörbilder. Är det inte lite väl ego att fota sig själv då ? Jo, haha, men jag läser ju massa bloggar själv, och de allra mest personliga och intressanta bloggarna är de som vågar bjuda lite på sig själva oxå ! Annars blir det ju som att se en film utan att en enda gång få se huvudrollsinnehavaren, och tänk då om det är Persbrandt, vilken miss alltså !! 
Annars inget nytt här hemma, förutom att jag får fina kaffegäster i em, underbart ! Älskar mina tjejkompisar, de får mig att känna mig som en tonåring igen, när vi babblar om allt möjligt, från barnuppfostran till sex (såklart !) Ha en sköööön FREDAG !! Kram o puss !

1 kommentar: