torsdag 11 oktober 2012

Att packa sin väska..



                                 Hej hej alla oldies !!
Ja, med gråa hår och diverse skavanker känner jag hur 40-årskrisen flåsar mig i nacken.( Obs jag är fortfarande bara 39 !!) Även om jag hade lovat mig själv att absolut inte drabbas av nåt så löjligt !! Men nu har jag kommit på hur jag ska se på det istället. Att ju närmare du kommer ålderdom och döden, desto roligare är det, för då vet man ju att man närmar sig slutdestinationen, HIMLEN ! Och alla ålderstecken som rynkor, åderbråck osv, är bara ytterliggare en nerpackad sak i väskan. Sen när väskan är fullpackad, kommer det viktigaste av allt...att man har koll på att man har en biljett ( = Beslutet att ta emot Jesus ! ) Så nu är det slut på ojandet för min del, jag tänker bara vara glad över att jag har en biljett, och att jag har börjat att packa !! Wihooo, hoppas vi ses där !? ( Ps. tänker nog fortsätta färga håret...hihi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar