onsdag 3 oktober 2012

En ros till dej..



                                       Hej alla finisar !!
Hoppas ni har det bra ! Har precis fått dagens första kopp kaffe, härligt. Så nu är jag på gång ! Har som vanligt tusen roliga projekt i huvvet, men får nog sålla lite. Det man inte hinner idag kan man göra imorgon, eller inte göra det alls. Kan vara nyttigt ibland, och öva sig på att hoppa över saker man tror att man skulle hunnit ! Tänk om du visste att du skulle dö imorgon, vad skulle du gjort idag då ?? Inte städat i alla fall ! Nu, menar jag ju inte att man ska skita i att städa, men man kanske kan göra det lite mer sällan, eller lite slarvigare. Så att man hinner det där roliga oxå ! Man måste hinna ha kul, och det är livsviktigt att hinna umgås, prata, kramas och sooova. Läxa till dej idag blir att hitta tid till nåt som gör ditt liv mer meningsfullt ! Lycka till och kram..(nu ska jag göra nåt kul !!)

2 kommentarer:

  1. Tänk att dina texter alltid ger mig en skön känsla och får mig att le. Humor och klokhet i det vanliga vardagslivet upp- och nergångar.

    SvaraRadera
  2. Åh, tack ! Vad glad jag blir..Kram

    SvaraRadera