måndag 18 juni 2012

Vår älskade sångfågel


                                             Nedräkningen har börjat !
Så roligt det är när barnen är bra på att sjunga och spela. De har definitivt ärvt sina musiköron från sin pappa, för jag är helt tondöv. När jag gick i skolan fick jag inte ens vara med och spela blockflöjt, för att jag enligt läraren förstörde för de andra, haha. Så då är man ju extra stolt och glad som mamma när man får njuta av barnens  talanger. Olivia sjöng på skolavslutningen, och hade det inte varit för att jag hade fullt upp med kameran, så hade tårarna sprutat (åh, vad blödig man är). Och igår i kyrkan så både spelade hon och sjöng, det är så himla kul att hon vill och vågar. Jag skulle aldrig få för mig att ställa mig på en scen, även om jag hade kunnat sjunga. Oj, blev visst ett lång inlägg idag. Ska avrunda nu, och ta tag i denna dagen. Bara en natt kvar att jobba, sen är det semester. Åh, vad det ska bli skööönt. Ha en mysig måndag, Kram från mig till dej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar