onsdag 6 juni 2012

Jag älskar Sverige, svenskarna,invandrarna,nysvenskarna och alla människor på hela jorden !!



                                 Äntligen !
Nu har febern och förkylningen börjat släppa sitt grepp. Så skööönt. Har orkat bygga lego med lille plutt idag, och "pyntat" med flagga till frukostbordet. Måste vara den allra lättaste högtiden att pynta till, ca en minut tog det. Julpyntet brukar ta liiite längre tid. Hoppas att ni firar och har kul idag, själv tar jag det lugnt med familjen och ska äta god middag och spela spel. Och (som vanligt hihi) vakna utan baksmälla imorgon. Jodå, man kan fira och faktiskt ha väldigt kul oxå utan alkohol ! "Måste du vara så provocerande alltid ?" Ja, det är ju min blogg, så jag skriver vad jag vill. Och sprit är skit ! Punkt slut. Kram till er alla, ps. om nu någon missuppfattade så gillar jag folk som dricker (lagom !) bara jag slipper själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar