söndag 18 mars 2012

Vart tog den vägen ??

                              Hej alla sötnosar !
Fem minuter i munnen och tio år på häcken ! Men det var en väldigt god kaka ! Men allt roligt har ett slut, och nu är snart helgen oxå slut. Jätteskönt eftersom det är min jobbehelg. Jag har ju tur som har världens roligaste och galnaste kolleger, men på helgen hade jag ju så klart hellre varit hemma med familjen. Måndag till fredag-jobb är lockande ibland. Men då måste jag ju lämna lille plutt på förskola, och det tar emot. Jag vet ju att de har det bra och så där. Men jag vill ju vara med honom så mycket det bara går. Han är ju minstingen, och vi ska ju inte ha fler barn. Så det känns som sista chansen nu att njuta så mycket det bara går. Svammel svammel, att ni bara orkar läsa ! Nu ska jag gå och titta på när mannen lagar söndagmiddag till mig ! Ta hand om dej...Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar