tisdag 6 mars 2012

Utsikten från fina verandan

                                            God eftermiddag på Dej !
Här sitter jag som en lyxhustru och sörplar kaffe, medan dottern skalar potatis, hehe! Hon har faktiskt erbjudit sig själv att ha matdag idag, underbara unge. Det blir potatisklyftor, kotlett, gräddsås och sallad. Mums. Ikväll börjar äntligen Desperate housewifes igen, som vi längtat, jag och dottern. Bara hon och jag (ibland tittar mannen oxå!), tända ljus, te och något gott att tugga på, jättemysigt. Njuter av de fina miljöerna i den serien, perfekta trädgårdar, inget damm någonstans och alla är snyggt klädda. Verkligen ögongodis. Pedant som jag är så njuter jag varenda sekund, och i hemlighet låtsas jag att jag är Bree ! Kram på er och kom ihåg att hålla dammet borta !

3 kommentarer:

  1. Ja äntligen börjar det!!! Hihi, ja jag kan tänka mej att du är en Bree :) flitig med mat och bak :-)

    SvaraRadera
  2. Tror att du oxå har en Bree i dej :), förutom att vi inte låser in oss på motell och tar en pistol med oss !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha :) nej det är väl skillnaden ;)

      Radera