tisdag 27 augusti 2013

Jomensåatt...




Haaaaaj !

Vilken klantig dag..tappade två paket mjölk på Ica, så det bara vällde ut mjölk på golvet ! Inte alls pinsamt, nädå ! Men här hemma går det desto bättre, kanske kan diska i diskmaskin igen imorgon, hurra. Så det blir till att stiga upp i ottan igen imorgon, så elektrikern slipper se mig i bara mässingen. Visst är det lite jobbigt med "okänt" folk hemma ? Eller är jag lite känslig ? Jag känner mig bara i vägen, kan ju bero på att vi bor så litet, så man vet liksom inte riktigt var man ska bli av. Och hjälpa till är ju uteslutet ! Kanske flyr iväg på en liten shoppingtur istället, för nån idiot har fyllt min garderob med fuuuula kläder (vem kan det va?). Så hoppas på att hitta nåt kul. Laila Bagge har alltid så snygga kläder, skulle kunna härma hela hennes look rakt av (utan att bli så snygg förstås!) Ha en outstanding tisdagkväll, KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar