fredag 21 juni 2013

Glad midsommar !



Hej Hej !!
Här har vi nyss haft en lektion i hur man stryker skjortor. Är man 14 år, är det hög tid att lära sig det. Och han klarade det galant, min stora fina tonåring. Mitt uppe i värsta målbrottet, och trött som bara en tonåring kan vara. Men mer underbar och gosig än lille Emil kan man knappt bli ! Nu är det dags att skrubba pärorna och sen hoppa i midsommarklänningen. Ha en underbar midsommar, och ta det lite lugnt med spriten ! Tänk på hur barnen vill komma ihåg sina barndomsmidsomrar. Kram !

1 kommentar:

  1. Du är fantastisk på att skriva saker som mitt i prick. Ja inte det där med att skrubba päror utan "Tänk på hur barnen vill komma ihåg sina barndomsmidsomrar."

    Själv tänker jag väldigt ofta på vad mina föräldrar gett mig för kunskaper, lärdomar och barndomsminnen. Jag berättar ofta för dem hur mycket nytta och glädje jag har av det varje dag. Med andra ord, inga berusade föräldrar i barns närvaro men däremot föräldrar i min närvaro;).

    SvaraRadera