måndag 7 januari 2013

Mörkt och kallt !




                                              Hallå igen !!
Saknat mig ?? Jag har i alla fall saknat er, men vår data har varit på krankenhaus, och är förhoppningsvis frisk nu. Så nu är jag här igen, och matar er med lite feelgood (och lite feelbad oxå, haha).
Har redan fått ut julen, och det är så skööönt. Jag får nästan vårkänslor bara av det. Ska köpa tulpaner, och fixa lite med ljus och sånt, sen ser här riktigt vårigt och fräscht ut. Synd att man inte fixar sig själv lika fräsch, lika snabbt. Just nu är man ju blek som en liten gris (utom där man har vinterexem , grrr !). Men snart kommer solen och fräknarna och trollar bort allt det vinterfisiga. Nu ska jag hacka sallad till lasagnen som står i ugnen. Ha en fin kväll, KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar