tisdag 4 december 2012

Jag blir tokig...




                      
                           Hej Hej !!
Tur att min käre bror kommer imorgon, och förhoppningsvis kan fixa så att jag kan visa er bilder igen. För jag kan tydligen INTE !! Men men, den som väntar på...osv. Idag har jag och lille plutt varit på öppna förskolans julfest. Jättemysigt ! Sen har vi busat i snön, bakat peppisar och myst hela em. Jag älskar verkligen snö. Nu ska jag bjuda mannen på fika, och sen ska vi försöka klicka hem några julklappar på nätet. Verkar så himla smidigt, slippa trängas med en massa folk på stan, och stå i kö. Återkommer sen om det var en hit. Ha en fin kväll, och krama nån du tycker om. Ps. jag finns på instagram oxå, på @kyrkovaktmastarensdotter ! Kram Kram
                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar