torsdag 20 september 2012

MYYYYYS !!



God Morgon Solstråle !
När jag var liten och sov över med min bästa kompis, så sa vi alltid så till varandra när vi vaknade: "god morgon solstråle". Ganska gulligt eller hur ? Hoppas din dag började lika bra som min, men jag älskar ju morgnar. Speciellt när solen skiner och man känner sig pigg och frisk. Inte klokt vad man är tacksam, "bara" över att vara frisk. Tyvärr krävs det ibland att man varit riktigt sjuk, för att uppskatta att vara frisk !
Ha nu en riktigt underbar dag, nu ska jag bygga bilbana med lille plutt. Ps. gillar ni lakrits måste ni testa Singoalla Lakrits, provade de tillsammans med en balja te igår, när jag och dottern hade myskväll. Jisses, jag är expert på långa meningar..ingen svenskalärare som hade godkänt det, inte utan en korg full med äpplen i alla fall. Mutor funkar alltid ! Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar