onsdag 5 september 2012

Jag mår kalas..


Varför ?
Jodå, jag fick tummarna loss och sprang en runda igår. Varför träna överhuvudtaget när det tar emot så innan , undrar nån kanske. Jo, för att så fort du kommer utanför dörren, så är det bara så gött ! Ungefär som innan man ska ha kalas, och man bara är så in i bomben trött, och känner sig ful och osocial . Så är det ju så att så fort gästerna kliver innanför dörren så är det som bortblåst och man har jättekul. Det är samma med träning, just do it !. Som igår när det duggade lite och började skymma, så var det jätteskönt och rensa hjärnan och släppa loss lite endorfiner. Sen känslan när man står i en varm dusch efteråt, den är obetalbar. Jag måste träna, för jag vet att jag är piggare och friskare då, och det kostar absolut ingenting. Så ut med dej, haha ! Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar