måndag 2 april 2012

Du smakar sommar..

                                               
                                   April april din dumma sill...
Nej, jag blev faktiskt inte lurad igår. Tycker mer att man känner sig lurad av vädret, snacka om aprilväder. Nu är det mössa på igen, tydligen. Längtar efter shorts och sandaler. Längtar efter pussar som smakar havsvatten ! Och kaffekorgar och utflykter. Hoppas att det blir en bra sommar, med mycket sol och värme. Man mår så bra av det ! Hittade vattenmelon på Ica, så då fick vi i alla fall lite sommarsmak i munnen.
Nu ska jag gå och fixa middag, Pasta carbonara blir det idag. Det är ju påsklov, och huset är fullt med kompisar. Och då får man helst inte laga nåt "nyttigt skit" som ett av mina barn brukar kalla det ! Men gör man en stor sallad till, så blir även vi vuxna nöjda.
Hoppas din måndag varit underbar, och att du känner dej nykär och galen ! Pussa någon idag ! Kram Kram

1 kommentar:

  1. åh, pasta carbonara! Det blev jag sugen på så det ska nog jag me ha till middag :)

    SvaraRadera