söndag 11 november 2012

Min älskade pappsen !




                                              Fars dag !!
Idag är en sån dag när jag känner djup tacksamhet. Över att ha en sån fin pappa ! Han är bara så underbar, rakt igenom snäll. Vet aldrig att han har höjt rösten mot mig en enda gång. Han är alltid lugn, trevlig och framför allt rolig. Sen har jag en fin extrapappa oxå, som alltid har funnits där och ställt upp trots att jag inte är hans biologiska barn. Och till sist är jag sååå tacksam över att jag hittat den allra bästa pappan i hela världen till mina barn !! Han ska vi överraska nu med blommor, presenter, teckningar och god frukost ! Ha en fin dag alla och glöm inte att krama din pappa extra mycket idag ! Och har du inte din kära papps kvar i livet, eller han inte finns med i "bilden" längre, så leta upp nån annan snygg man att krama !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar