onsdag 12 oktober 2011

Prunkande eller vissen ?

Har ibland fått frågan varför jag bloggar. En del undrar hur jag hinner, vissa tycker det är otroligt korkat, och andra tycker det är coolt. Jag älskar att blogga, för det ger mig möjlighet att dela med mig av små förhoppningsvis uppiggande tips. Och jag kan vräka av mig alla möjliga åsikter och annat kul och viktigt. Sen är det ju upp till läsaren att följa min blogg eller inte. Man kan ju välja, precis som med teven så finns det ju tack och lov en avstängningsknapp. Jag gillar att jämföra livet med en trädgård. Och visst är det roligt att få se varandras trädgårdar / liv ? Dela med sig av vattningstips och få se att andra oxå har ogräs och lite visset ibland ! Tänk vad trist om alla hade haft höga plank runt sina trädgårdar. Min trädgård är öppen för visning, och jag vill bjuda dej på alla mina bästa (och knäppaste) ideèr, alldeles gratis.
                       Soliga och höstiga kanel-luktande kramar till Dej idag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar